Frequently Asked Questions

Ik heb mijn ticket niet ontvangen, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat je je ticket niet ontvangt. Om je ticket direct te vinden dien je naar Paylogic te gaan. Hier kun je je ticket terugvinden en meteen downloaden!

Kan ik mijn ticket ruilen?

Nee, het is niet mogelijk om een ticket te ruilen.

Zijn er kluisjes aanwezig?

Er zijn kluisjes aanwezig, je kunt je spullen veilig opbergen!

Kan je met een rolstoel naar binnen?

Ja, met een rolstoel kan je naar binnen.

Is er alcoholvrije wijn?

Ja, er is alcoholvrije wijn.

Waar kan ik parkeren?

Je kunt het beste parkeren bij Q-Park op de Haarlemmerweg (Van Bleiswijkstraat 8, 1051 DG Amsterdam).

Waar kan ik een PressKit aanvragen?

Heb je een vlog, blog of ben je influencer en wil je iets voor publiceren? Tof dat je iets voor ons wilt en kunt betekenen! Voor een PressKit en eventuele vragen kun je mailen naar [email protected].

Waar kan ik een proeverij ticket kopen?

Een proeverij ticket is géén entree bewijs en dien je apart aan te schaffen via de ticketshop op onze website.

Kan ik het festival in- en uitlopen?

Ja, bij binnenkomst krijg je een bandje waarmee je naar binnen en buiten kunt lopen.

Zijn kinderen welkom?

Uiteraard denken we ook aan wat vertier voor kids! Kinderen t/m 12 jaar mogen gratis naar binnen onder begeleiding van een volwassene.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Let op: PIN ONLY! Het is dus niet mogelijk om met contact geld te betalen!

Zijn honden welkom?

Honden zijn enkel toegestaan op het plein.